Over ons
-
Wat maakt ons anders?
BureauBranded bestaat uit een klein kernteam met daaromheen een uitgebreid netwerk van specialisten. Dit stelt ons in staat om efficiënt een breed scala van projecten op te pakken.
Wij onderscheiden ons door onze flexibiliteit en praktische aanpak. Wij denken altijd in oplossingen en wat we beloven, leveren we binnen tijd en binnen budget op. Oftewel: een no-nonsense bureau. Bovendien zijn wij onafhankelijk en dus in staat met en voor elke adverteerder, elk bureau, elke exploitant en elke producent te werken. Onze missie is te allen tijde met leuke mensen mooie dingen te maken waar onze klanten blij van worden.
Naar aanleiding van een concrete briefing gaan we op zoek naar rijke insights. Deze insights staan aan de basis van onze creatieve strategie. Vanuit deze strategie ontwikkelen we vervolgens een slim en opvallend concept dat we doorvertalen in alle gewenste communicatie uitingen. Maar we hebben er ook geen moeite mee een concept te ontwikkelen onder een al bestaande strategie. Niet voor niks zijn we no-nonsense en onafhankelijk.
-
Over Dennis Nieuwendijk
Dennis Nieuwendijk is oprichter en Creative Director van BureauBranded. In 2003 zette hij de Branded Content afdeling van Radio Veronica op binnen de Sky Radio Group. Vanaf 2007 bouwde hij een creatieve unit binnen mediabureau Vizeum en in 2012 werd deze afdeling wegens succes breder binnen Dentsu Aegis Network uitgerold en uiteindelijk geïntegreerd in Dentsu Aegis Network’s internationale content label The Story Lab.
Al die jaren was hij als Creative Director eindverantwoordelijk voor creatieve strategie en concept ontwikkeling. In 2018 won hij samen met mediabureau Carat een AMMA (Annual Masters of Media Award) en een zilveren DIA (Dutch Interactive Award) voor de content campagne ‘Turn passion into possible’ voor Microsoft.
