Diensten
-
Content
SELL THE STORY, NOT THE PRODUCT.
Content is hot! Maar content is pas succesvol als het geloofwaardig is. En niet te commercieel. Ons motto is dan ook: sell the story, not the product. Content is immers geen reclame. We onderscheiden twee varianten:
Bestaande content
Bij een partnership rondom bestaande content kijken we binnen welk platform ons concept het best tot zijn recht komt. Een tv-programma, een radio zender, een online platform of bij een specifieke relevante influencer.Op maat gemaakte content
Naar aanleiding van diepgaand onderzoek schrijven we een boeiende storyline rondom je merk of product. Dit globale script vormt de basis van de shoot. En uit al het geschoten materiaal ontwikkelen we vervolgens spot on video content. -
Creatie
ALTIJD GOED, SNEL ALS HET MOET.
Elke media uiting heeft zijn eigen krachten en beperkingen. Voor elke creatie weten wij wat nodig is om deze succesvol vorm te geven.
Commercials
Content is hot, maar wij worden ook nog steeds blij van het maken van een commercial. Of dat nu is voor radio, televisie of online.Billboards
Televisie billboards moeten aan veel regels voldoen. Vanuit onze ervaring weten we creatief telkens weer maximaal communicatie effect te realiseren binnen de grenzen van de mediawet.En meer!
Ook helpen we je graag met de ontwikkeling van bijvoorbeeld een effectieve bumper ad, een scorende social ad, een opvallende Out of Home-uiting of een pakkende bannerset. -
Activatie
JE DOELGROEP BEWEGEN, VERRASSEN EN RAKEN.
Wil je als merk je doelgroep actief opzoeken? In beweging brengen, verrassen of zelfs in het hart raken? Stand alone of als geïntegreerd onderdeel van een bredere campagne? Of als verdieping van een sponsordeal?
Ook dan kun je bij ons terecht. Aan de hand van jouw briefing ontwikkelen we een origineel activatie concept. Online, offline of live in de echte wereld. Op een evenement, via een PR-stunt, een guerrilla actie of op de winkelvloer. Als het even kan heel graag spraakmakend. Ook schieten we hier graag pakkende video content van om daarmee ook indirect bereik voor je boodschap te realiseren via alle mogelijke kanalen.